What travellers think

Travellers that stayed here think this hostel is best for

  • Sightseeing
  • Culture
  • Socialising
  • Relaxing

Reviews

the one woman at the front desk was wonderful, kind and helpful....not sure but her name began with an M...Mari or something like that........ the other men staff members at the front dest varied from unfriendly-but-doing-my-job to passive/agressively unhelpful and unpleasant...essentially, "couldn't-care-less-about-you".

77%

Avatar for Jean

Jean,

Thu 14 May 2015

Hatte einen sehr angenehmen Aufenthalt. Nettes Personal und saubere Zimmer und Küche

90%

Avatar for Susanne

Susanne,

Tue 28 Apr 2015

Hatte einen sehr angenehmen Aufenthalt. Nettes Personal und saubere Zimmer und Küche

90%

Avatar for Susanne

Susanne,

Tue 28 Apr 2015

Den Komfort habe ich als mittelmäßig eingestuft, wir hatten aber auch nicht mehr erwartet, die JH ist ja für die Lage in der Hauptstadt sehr günstig, was die Übernachtungskosten anbetrifft. Letzteres zählte und die günstige Lage. Sehr gut fanden wir, daß es eine Selbstversorgeküche gibt, die sogar 7 Tage die Woche rund um die Uhr zugänglich ist. Mit dabei ist eine Ansammlung von Tischen und Stühlen, wo wir tafelten und mit anderen Gästen in Kontakt kamen - sehr angenehm!

93%

Avatar for Ulrich

Ulrich,

Mon 20 Apr 2015

Il serait intéressant de faire le tri sélectif dans les déchets de cuisine. Accueil super.

80%

Avatar for Philippe

Philippe,

Sun 19 Apr 2015

Thank you. I had a good trip.

80%

Avatar for Takunobu

Takunobu,

Mon 23 Mar 2015

There were no plug sockets in room

70%

Avatar for Ross

Ross,

Fri 13 Mar 2015